Waarom adverteren met LinkedIn
Een sterke LinkedIn strategie
Adverteren op LinkedIn iets voor jouw bedrijf? Je kunt dit platform inzetten voor verschillende doeleinden. Jouw doelgroep kunnen we bijvoorbeeld inspireren met whitepapers, video’s, inschrijvingen voor evenementen en nog veel meer. Het inrichten van campagnes kun je aan onze LinkedIn-specialisten overlaten.
Resultaat moet allereerst meetbaar worden gemaakt. In de Route-fase van onze PRFT© werkwijze formuleren we samen concrete doelen. Denk aan gewenst websiteverkeer en wat een conversie mag kosten. Zitten we onderweg nog op het juiste pad? Door tussentijds te evalueren zien we welke LinkedIn-campagnes bijdragen aan jouw online succes, en welke niet.
Met jouw hulp stellen we een PRFT© plan op. Dit dient als leidraad voor ons te verrichten werk. Hoe kun jij je onderscheiden ten opzichte van de concurrentie? En hoe halen we alles uit jouw budget? Vervolgens brengen we jouw campagnes tot leven te brengen met originele content en/of beeldmateriaal.
Door data te verzamelen valt beter op de doelgroep te sturen. We onderzoeken welke advertenties en landingspagina’s het beste converteren en sturen waar nodig bij. Transparantie tijdens onze samenwerking vinden we cruciaal. We maken alles meetbaar en rapporteren dit maandelijks aan jou.

Een selectie van werk waar we trots op zijn
Recente cases
Resultaten behalen we door gepassioneerd samen te werken. We vertellen je graag exact hoe we te werk zijn gegaan. Hieronder vind je een selectie van onze online marketingcases waar we trots op zijn. Hopelijk dient het als inspiratie voor jouw organisatie.
Bekijk alle casesLinkedIn adverteren wordt vaak gecombineerd met:
Bekijk al onze dienstenInstagram adverteren
Zit jouw doelgroep niet alleen op LinkedIn, maar ook op Instagram? Dit enorm populaire platform biedt veel mogelijkheden op het gebied van adverteren.
SEO & Content
Een hogere positie in Google met SEO, linkbuilding, webteksten of blogs. Met unieke en pakkende content op je website spreek je (potentiële) klanten aan.
Adverteren op LinkedIn: onze werkwijze
PRFT® methode gebaseerd op 10 jaar ervaring
1. Plattegrond
Waarom adverteren op LinkedIn? Wie wil je bereiken en met welke boodschap? Wat doet de concurrentie? We brengen de huidige situatie in kaart.
2. Route
Samen met jou formuleren we uitdagende doelstellingen omtrent adverteren op LinkedIn. We bepalen samen de route die jij wilt afleggen.
3. Formule
Welke campagnes zijn onmisbaar om jouw doelen te bereiken? Op basis van jouw wensen richten onze specialisten campagnes optimaal in.
4. Techniek
Welke techniek hebben wij nodig om jouw LinkedIn-campagnes in te richten? Denk aan landingspagina’s schrijven, beeldmateriaal ontwikkelen en meer.
Drop of Orange
Drop of Orange
Drop of Orange
Drop of Orange
Drop of Orange
Drop of Orange
Drop of Orange
Drop of Orange
Drop of Orange
Drop of Orange
Onze kernwaarden
Strategische samenwerking
Succes bereik je nooit alleen. Wij combineren jouw kennis van de markt met onze AI-gedreven strategieën. Zo bouwen we duurzame samenwerkingen die leiden tot groei, meer zichtbaarheid en sterke resultaten.
Innovatieve deskundigheid
Wij lopen altijd een stap voorop. Door de nieuwste AI-technieken en marketinginzichten toe te passen, zorgen we dat jouw bedrijf klaar is voor de toekomst – met strategieën die vandaag al werken.
Conversiegericht resultaat
Alles wat we doen is gericht op meetbaar succes. We stellen duidelijke doelen, volgen de resultaten nauwgezet en optimaliseren campagnes continu. Zo zorgen we voor maximale conversie en kwalitatieve leads.