• Home
  • Cases
  • +320% meer conversies voor Mentorplus

+320% meer conversies voor Mentorplus

Mentorplus biedt hulp op maat aan kinderen, jeugdigen en jongvolwassen
met sociaal-emotionele- en leerproblemen.

  • Klantnaam: Mentorplus
  • Categorie: Google Adverteren
  • Tags: Strategie, Display en Search campagnes

Over Mentorplus

Mentorplus biedt hulp op maat aan kinderen, jeugdigen en jongvolwassen met sociaal-emotionele- en leerproblemen. Vastgelopen jongeren worden geholpen om weer successen te behalen.

Project in het kort

  • Groeistrategie
  • Meer websiteverkeer en hoog conversiepercentage
  • Google Search & Display campagnes
  • 320% meer conversies

Waardevolle leads uit de regio

320% meer conversies

De uitdaging

In deze campagne staan twee onderwerpen centraal: de verschillende typen van onderzoek (dyslexie, dyscalculie en intelligentie) en het uitbrengen van schooladvies. Mentorplus wil met deze diensten vindbaar worden in de omgeving van Brielle. Het doel is simpel: het aantal inschrijvingen op de website van Mentorplus én het aantal contactopnames verhogen. Kortom, meer waardevolle leads in uit de regio.

De Uitdaging

De aanpak

Onze aanpak begon met een uitgebreid concurrentie- en zoekwoordonderzoek. Zo konden we vanaf de start de juiste (uitgesloten) zoekwoorden en budgetten hanteren. Vervolgens bouwden we verschillende search campagnes, gericht op de verschillende typen onderzoek. Demografische gegevens en locatietargeting legde de focus op specifieke regio's waar mogelijke leads zich bevonden. Uiteraard zijn er ook proactief regio's uitgesloten om budgetverspilling tegen te gaan.

De Aanpak

Het resultaat

Voor het meten van resultaten gebruikten we GA4 en GTM. De campagnes bleken aan te slaan en resulteerden in waardevolle leads uit de juiste regio. Wekelijks komen er vele nieuwe aanvragen binnen. Vanwege de enorme aantallen aanvragen moet Mentorplus haar campagnes zelfs regelmatig pauzeren.

Het Resultaat

Specialist aan het woord

Caitlin Robaard

Hard work pays off! Het aantal klikken steeg met 124% en de conversies met 320%. De korte en duidelijke lijnen komen onze samenwerking 100% ten goede. Door helder te communiceren en voor elkaar klaar te staan, boeken we samen steeds mooie resultaten.

Caitlin Robaard
Caitlin Robaard
Caitlin Robaard Caitlin Robaard

“De professionals bij Drop of Orange verstaan hun vak”

Klant aan het woord

Mentorplus

De samenwerking met VrijdagOnline en Drop of Orange op het gebied van adverteren en website ontwikkeling is onze kickstart geweest voor een exponentiële groei van 2 naar nu bijna 10 werknemers! De professionaliteit die onze website uitstraalt en het bereik wat wij met de advertentiecampagnes behalen heeft ons vele kansen gebracht. De professionals bij Drop of Orange verstaan hun vak, denken met je mee, komen met goed advies en leveren kwaliteit. We zijn er heel blij mee en kunnen iedere (zorg)ondernemer die groeiambities heeft VrijdagOnline en Drop of Orange aanraden als digitale partner!"

Drop of Orange

Drop of Orange

Drop of Orange

Drop of Orange

Drop of Orange

Drop of Orange

Drop of Orange

Drop of Orange

Drop of Orange

Drop of Orange

Onze kernwaarden

Samenwerken

We doen het samen. Met jouw kennis van de markt en onze marketing-skills gaan we voor een prettige, lange termijn samenwerking.

Deskundigheid

Je mag van ons verwachten dat we deskundig zijn op de werkvelden waarin we acteren. We leren elke dag bij, blijven actueel en goed opgeleid.

Resultaatgericht

Uiteindelijk gaat het om het resultaat. Vooraf gestelde doelen willen, moeten en zullen we halen.

Drop Of Orange Logos

Inschrijven nieuwsbrief

Niet missen? Blijf op de hoogte via onze maandelijkse Drop of Orange nieuwsbrief.
Caitlin Robaard Marketing Specialist Transparant

Waar kunnen wij je bij helpen?