- Klantnaam: Mentorplus
- Categorie: Google Adverteren
- Tags: Strategie, Display en Search campagnes
Over Mentorplus
Mentorplus biedt hulp op maat aan kinderen, jeugdigen en jongvolwassen met sociaal-emotionele- en leerproblemen. Vastgelopen jongeren worden geholpen om weer successen te behalen.
Project in het kort
- Groeistrategie
- Meer websiteverkeer en hoog conversiepercentage
- Google Search & Display campagnes
- 320% meer conversies
Waardevolle leads uit de regio
320% meer conversies
De uitdaging
In deze campagne staan twee onderwerpen centraal: de verschillende typen van onderzoek (dyslexie, dyscalculie en intelligentie) en het uitbrengen van schooladvies. Mentorplus wil met deze diensten vindbaar worden in de omgeving van Brielle. Het doel is simpel: het aantal inschrijvingen op de website van Mentorplus én het aantal contactopnames verhogen. Kortom, meer waardevolle leads in uit de regio.
De aanpak
Onze aanpak begon met een uitgebreid concurrentie- en zoekwoordonderzoek. Zo konden we vanaf de start de juiste (uitgesloten) zoekwoorden en budgetten hanteren. Vervolgens bouwden we verschillende search campagnes, gericht op de verschillende typen onderzoek. Demografische gegevens en locatietargeting legde de focus op specifieke regio's waar mogelijke leads zich bevonden. Uiteraard zijn er ook proactief regio's uitgesloten om budgetverspilling tegen te gaan.
Het resultaat
Voor het meten van resultaten gebruikten we GA4 en GTM. De campagnes bleken aan te slaan en resulteerden in waardevolle leads uit de juiste regio. Wekelijks komen er vele nieuwe aanvragen binnen. Vanwege de enorme aantallen aanvragen moet Mentorplus haar campagnes zelfs regelmatig pauzeren.
Specialist aan het woord
Caitlin Robaard
Hard work pays off! Het aantal klikken steeg met 124% en de conversies met 320%. De korte en duidelijke lijnen komen onze samenwerking 100% ten goede. Door helder te communiceren en voor elkaar klaar te staan, boeken we samen steeds mooie resultaten.
“De professionals bij Drop of Orange verstaan hun vak”
Klant aan het woord
MentorplusDe samenwerking met VrijdagOnline en Drop of Orange op het gebied van adverteren en website ontwikkeling is onze kickstart geweest voor een exponentiële groei van 2 naar nu bijna 10 werknemers! De professionaliteit die onze website uitstraalt en het bereik wat wij met de advertentiecampagnes behalen heeft ons vele kansen gebracht. De professionals bij Drop of Orange verstaan hun vak, denken met je mee, komen met goed advies en leveren kwaliteit. We zijn er heel blij mee en kunnen iedere (zorg)ondernemer die groeiambities heeft VrijdagOnline en Drop of Orange aanraden als digitale partner!"
Drop of Orange
Drop of Orange
Drop of Orange
Drop of Orange
Drop of Orange
Drop of Orange
Drop of Orange
Drop of Orange
Drop of Orange
Drop of Orange
Onze kernwaarden
Strategische samenwerking
Samen bereiken we meer. Met jouw marktinzicht en onze geavanceerde marketingstrategieën streven we naar langdurige partnerships die leiden tot waardevolle conversies en betere leads.
Innovatieve deskundigheid
Je kunt rekenen op onze voortdurende inzet om voorop te blijven lopen in ons vakgebied. We passen de nieuwste technieken en inzichten toe om altijd optimaal resultaat te leveren.
Conversiegericht resultaat
Het draait om meetbaar succes. We zijn toegewijd aan het behalen van vooraf gestelde doelen en het optimaliseren van elke campagne voor maximale conversie en hoogwaardige leads.