Positioneer jouw organisatie als kennisleider
Websites met blogs scoren beter
Wij schrijven blogs waar jouw doelgroep echt iets aan heeft: vakinhoudelijke artikelen gerelateerd aan jouw branche, producten en/of diensten. De (actuele) onderwerpen bepalen we samen. Deel jouw blogs via social mediacampagnes, e-mailcampagnes en een dedicated blogpagina op jouw website. Geef je bezoekers een gevoel van zekerheid; bij jouw bedrijf zitten ze goed.
Ook het aantal te schrijven blogs mag jij uiteindelijk zelf bepalen. Uiteraard geven wij advies over hoeveel blogs je per maand nodig hebt Per vakgebied kan dit behoorlijk verschillen. De mate van de concurrentie en het type doelgroep spelen uiteraard ook mee. Wij raden aan om minstens twee blogs per maand te laten schrijven.
Naast het plaatsen van blogs geven we ook advies over de locatie en pagina waarop ze komen te staan. Moeten de artikelen in verschillende rubrieken staan? Of mag alles op één pagina? We ontwerpen ook vaste layouts, waarmee je elke blog via jouw social mediakanalen in de spotlight kunt zetten.
De duur van onze samenwerking bepaal jij uiteindelijk zelf. Het dedicated plaatsen van blogs en jezelf positioneren als kennisleider heeft echter tijd nodig. Je moet consistent zijn met het delen van kwalitatief sterke blogs. Wij adviseren om minstens twee blogs per maand te plaatsen voor een periode van > zes maanden.
Een selectie van werk waar we trots op zijn
Recente cases
Resultaten behalen we door gepassioneerd samen te werken. We vertellen je graag exact hoe we te werk zijn gegaan. Hieronder vind je een selectie van onze online marketingcases waar we trots op zijn. Hopelijk dient het als inspiratie voor jouw organisatie.
Bekijk alle casesBlogs laten schrijven wordt vaak gecombineerd met:
Bekijk al onze dienstenE-mailmarketing
Deel jouw blogs met je klantenbestand via een e-mail marketingcampagne. Laat zien hoeveel kennis je in huis hebt!
Google Display
Benader lezers van jouw blogartikelen nogmaals met effectieve banners in het zoeknetwerk van Google.
Blogs laten schrijven: onze werkwijze
PRFT® methode gebaseerd op 10 jaar ervaring
1. Plattegrond
Welke kennis wil je delen? Is dit te verdelen in rubrieken? Wie is jouw doelgroep? We brengen eerst de huidige situatie in kaart.
2. Route
Welke tone of voice gaan we hanteren? Hoeveel blogs per maand zijn er nodig? Samen stippelen we de ideale route uit.
3. Formule
Onze specialisten schrijven unieke artikelen gericht op jouw doelgroep, waar je uiteraard feedback op mag geven.
4. Techniek
Wij plaatsen de blogs in het CMS van jouw website.
Drop of Orange
Drop of Orange
Drop of Orange
Drop of Orange
Drop of Orange
Drop of Orange
Drop of Orange
Drop of Orange
Drop of Orange
Drop of Orange
Onze kernwaarden
Strategische samenwerking
Samen bereiken we meer. Met jouw marktinzicht en onze geavanceerde marketingstrategieën streven we naar langdurige partnerships die leiden tot waardevolle conversies en betere leads.
Innovatieve deskundigheid
Je kunt rekenen op onze voortdurende inzet om voorop te blijven lopen in ons vakgebied. We passen de nieuwste technieken en inzichten toe om altijd optimaal resultaat te leveren.
Conversiegericht resultaat
Het draait om meetbaar succes. We zijn toegewijd aan het behalen van vooraf gestelde doelen en het optimaliseren van elke campagne voor maximale conversie en hoogwaardige leads.
Inschrijven nieuwsbrief
Niet missen? Blijf op de hoogte via onze maandelijkse Drop of Orange nieuwsbrief.Klaar voor meer conversies en betere leads?
Zullen wij even bellen?
Joost Klein
Met onze bewezen PRFT® werkwijze zorgen we voor waardevolle conversies en betere leads. Ontdek hoe we jouw marketingstrategie kunnen optimaliseren en je doelen kunnen overtreffen. We staan klaar voor een goed gesprek en op maat gemaakt advies.
Contact opnemen