- Klantnaam: NL-Housing
- Categorie: Content
- Tags: Strategie, SEO en Linkbuilding
Over NL-Housing
Sinds 2012 is NL-Housing gespecialiseerd in all-in huisvesting van expats en buitenlandse werknemers. Drop of Orange en NL-Housing werken al jaren samen. Naast SEO neemt de huisvestingspartner ook SEA-campagnes bij ons af.
Sinds wij samenwerken...
- 276% meer organische conversies
- Ruim 80% zoekwoorden top 3 notering
- Ruim 150 waardevolle backlinks
- Nederlandse en Engelse topscores
Topposities in Google zoekresultaten
SEO in combinatie met backlinks
De uitdaging
NL-Housing zoekt een strategische SEO-partner voor de lange termijn. Om hun beschikbare woningen beter vindbaar te maken in de regio Noord-Nederland. Hierbij vallen twee doelgroepen te onderscheiden: bedrijven die huisvesting zoeken én de expats die zelf een tijdelijke woning willen vinden. De nieuwe SEO-content moet daarom in de Nederlandse én Engelse taal worden geoptimaliseerd.
De aanpak
Op basis van bovenstaande wensen trapten we af met een uitgebreid zoekwoordenonderzoek. Welke relevante termen gebruikt de doelgroep om in Google te zoeken? Op basis van zoekvolumes, relevante onsite factoren en concurrentie is een plan gemaakt: VrijdagOnline verzorgt maandelijks nieuwe SEO-content en relevante backlinks. De resultaten worden maandelijks geëvalueerd.
Het resultaat
Door de succesvolle samenwerking werken wij inmiddels jarenlang aan topposities van NL-Housing. Onze specialisten schrijven én plaatsen de pagina's online. Inmiddels hebben we tientallen SEO-pagina's geschreven en meer dan honderd relevante backlinks verzorgd.
Specialist over NL-Housing
Caitlin Robaard
Door de SEO-werkzaamheden nam de organische vindbaarheid van NL-Housing aanzienlijk toe. Ook op gebied van naamsbekendheid zijn serieuze stappen gezet. Zo wisten we meerdere topposities te behalen. Zeker een fijne samenwerking met mooie resultaten!

Drop of Orange
Drop of Orange
Drop of Orange
Drop of Orange
Drop of Orange
Drop of Orange
Drop of Orange
Drop of Orange
Drop of Orange
Drop of Orange
Onze kernwaarden
Samenwerken
We doen het samen. Met jouw kennis van de markt en onze marketing-skills gaan we voor een prettige, lange termijn samenwerking.
Deskundigheid
Je mag van ons verwachten dat we deskundig zijn op de werkvelden waarin we acteren. We leren elke dag bij, blijven actueel en goed opgeleid.
Resultaatgericht
Uiteindelijk gaat het om het resultaat. Vooraf gestelde doelen willen, moeten en zullen we halen.
Inschrijven nieuwsbrief
Niet missen? Blijf op de hoogte via onze maandelijkse Drop of Orange nieuwsbrief.